DEVINO SPONSOR
Expune-ți brandul în fața a peste 1000 de oameni de vânzări și business!
Susține educația in România!
La ce sa te astepți ca SPONSOR al Conferinței
Unde-s mulți puterea crește, însă unde-s mulți și relevanți, suntem de neoprit! Cu siguranță pe agenda de priorități a brandului tău se află și “Afișează-te în fața publicului țintă”, așa că-ți oferim această ocazie chiar la conferință! Și nu numai. 🙂
Cu ce vine la pachet titlul de sponsor al conferinței?
Sunteți VIP la o experiență unică în România
Sau mai degrabă VIB (Very Important Brand).🙂 Veți beneficia de întregul pachet de beneficii pus la dispoziție de echipa Arta de a NU vinde, totul sub acoperișul unei ocazii once in a lifetime.
Poziționați brandul ca un lider pe piața națională
Gașca sponsorilor evenimentului este ca un Champions League al relevanței, veți fi cei mai buni printre cei mai buni. Astfel, le dați ocazia tuturor prospecților voștri să își reamintească de rezonanța, calitatea și profesionalismul brandului vostru.
Awareness consistent si relevant
Conferința este cherry-on-top-ul tuturor eforturilor voastre de marketing. Promovare before, during & after event la un eveniment care va ajunge peste tot în România. Ce vă puteți dori mai mult?
Priority boarding în călătoria de la contacte la contracte
Brandului îi șade bine cu leadurile, iar voi veți avea ocazia să “furați startul” în cursa pentru noi parteneriate.
Opțiuni de sponsorizare
La ce sa te astepți ca SPONSOR al Conferinței
Unde-s mulți puterea crește, însă unde-s mulți și relevanți, suntem de neoprit! Cu siguranță pe agenda de priorități a brandului tău se află și “Afișează-te în fața publicului țintă”, așa că-ți oferim această ocazie chiar la conferință! Și nu numai. 🙂

– Adăugarea logo-ului de sponsor pe website-ul de prezentare, în toate materialele de promovare online (postări, reclame foto-video, kituri, newslettere, comunicate de presă);
– Acordarea unui kit de vizualuri pentru comunicarea individuală a sponsorizării;
– Promovare prin intermediul unui concurs desfășurat online pentru a câștiga publicul bilete la conferință, în baza criteriilor: like pagină sponsor Facebook/Instagram, like pagină Andrei Dunuță.
Putem acorda și premii oferite de sponsor.
– Adăugarea logo-ului de sponsor pe website-ul de prezentare, în toate materialele de promovare online (postări, reclame foto-video, kituri, newslettere, comunicate de presă);
– Acordarea unui kit de vizualuri pentru comunicarea individuală a sponsorizării;
– Promovare prin intermediul unui concurs desfășurat online pentru a câștiga publicul bilete la conferință, în baza criteriilor: like pagină sponsor Facebook/Instagram, like pagină Andrei Dunuță.
Putem acorda și premii oferite de sponsor.
– Posibilitatea includerii unui director de vânzări în panelul cu întrebări, așadar promovare pentru el și companie;
– Menționare verbală și inserare a logo-ului în prezentarea de pe scenă și în toate materialele printate din mapele participanților;
– Derularea a 1 spot publicitar de max 60 de sec. în locul de desfășurare al evenimentului, în fiecare din pauzele Conferinței. Spoturile pot fi diferite;
– Includerea a 1-3 materiale promoționale în mapa participanților;
– Posibilitatea de amplasare a unui roll up în locul desfășurării evenimentului;
– Posibilitatea oferirii de premii în cadrul concursurilor din social media și din sală;
– Acces gratuit la biletul standard pentru 3 persoane.
– Adăugarea logo-ului de sponsor în clipul/clipurile de promovare after event;
– Menționare în postarile after event, în comunicatul de presa, în newsletterul after event;
– Acordarea unui set de fotografii de la eveniment dedicate brandului, speakerului din panel și invitaților din partea companiei;
– Acordarea clipului/clipurilor de promovare after event și a fragmentului cu panelul din conferință care îl are ca invitat pe reprezentantul din companie;
– Primirea unei liste cu toate articolele/reportajele/emisiunile care au menționat evenimentul.

– Adăugarea logo-ului de sponsor pe website-ul de prezentare, în toate materialele de promovare online (postări, reclame foto-video, kituri, newslettere, comunicate de presă);
– Menționarea în spotul Radio care va fi difuzat la Radio ZU și în toate podcasturile și emisiunile în care se va promova evenimentul în acord cu strategia agenției de PR;
– Posibilitatea includerii într-unul din live-urile care se vor realiza cu Jeffrey Gitomer, pentru asociere de imagine și creștere a vizibilității;
– Acordarea unui kit de vizualuri pentru comunicarea individuală a sponsorizării;
– Promovare prin intermediul unui concurs desfășurat online pentru a câștiga publicul bilete la conferință, în baza criteriilor: like pagină sponsor Facebook/Instagram, like pagină Andrei Dunuță.
– Putem acorda și premii oferite de sponsor.
– Adăugarea logo-ului de sponsor pe website-ul de prezentare, în toate materialele de promovare online (postări, reclame foto-video, kituri, newslettere, comunicate de presă);
– Menționarea în spotul Radio care va fi difuzat la Radio ZU și în toate podcasturile și emisiunile în care se va promova evenimentul în acord cu strategia agenției de PR;
– Posibilitatea includerii într-unul din live-urile care se vor realiza cu Jeffrey Gitomer, pentru asociere de imagine și creștere a vizibilității;
– Acordarea unui kit de vizualuri pentru comunicarea individuală a sponsorizării;
– Promovare prin intermediul unui concurs desfășurat online pentru a câștiga publicul bilete la conferință, în baza criteriilor: like pagină sponsor Facebook/Instagram, like pagină Andrei Dunuță.
– Putem acorda și premii oferite de sponsor.
– Posibilitatea includerii unui director de vânzări în panelul cu întrebări, așadar promovare pentru el și companie;
– Posibilitatea de a susține un discurs sau de a construi un moment de 1 minut pe scenă pentru a impresiona publicul;
– Menționare verbală și inserare a logo-ului în prezentarea de pe scenă și în toate materialele printate din mapele participanților;
– Derularea a 1 spot publicitar de max 60 de sec. în locul de desfășurare al evenimentului, în fiecare din pauzele Conferinței. Spoturile pot fi diferite;
– Includerea a 1-3 materiale promoționale în mapa participanților;
– Posibilitatea de a face product placement;
– Posibilitatea de amplasare a unui roll up în locul desfășurării evenimentului;
– Posibilitatea de amplasare a unui stand expozițional în zona de lounge;
– Posibilitatea oferirii de premii în cadrul concursurilor din social media și din sală;
– Posibilitatea de a face activări în spațiul de desfășurare al evenimenului pentru a oferi o experiență memorabilă participanților;
– Acces gratuit la biletul standard pentru 5 persoane.
– Adăugarea logo-ului de sponsor în clipul/clipurile de promovare after event;
– Menționare în postarile after event, în comunicatul de presa, în newsletterul after event;
– Acordarea unui set de fotografii de la eveniment dedicate brandului, speakerului din panel și invitaților din partea companiei;
– Acordarea clipului/clipurilor de promovare after event și a fragmentului cu panelul din conferință care îl are ca invitat pe reprezentantul din companie;
– Primirea unei lista cu toate articolele/reportajele/emisiunile care au menționat evenimentul.
Cu cine am făcut echipă la evenimentele trecute?
Hall of Fame-ul celor care au dat un nou sens cuvintelor “teamwork” și “generozitate” la categoriile Parteneri și Sponsori! 🙂 Alături de ei, am dus evenimentele noastre de la super la superlativ și totodată, am pus bazele unei comunități de branduri cu rezonanță și prestanță. Și de abia așteptăm să întâmpinăm noi nume aici!













Descoperă vibe-ul ultimei noastre conferințe!
1000 de oameni de vânzări și comunicare, manageri şi antreprenori vor fi prezenţi la Conferință!
Brandul tău va fi aici ca SPONSOR?
EŞTI LA O ÎNTREBARE DISTANŢĂ?
Ai nevoie să îţi dai seama dacă această Conferinţă este pentru tine sau pentru echipa ta?
Alina te poate ajuta cu orice informaţie ţi-ar aduce clarificarea de care ai nevoie.
Iată cum poţi lua legătura cu ea:
