ADNV 1. Prietenii spun despre tine că eşti: a. calculat, structurat, organizat şi însetat de educaţie; b. creativ, neconvenţional, curajos, cu o intuiţie fantastică; c. muncitor, conştiincios, determinat să faci performanţă; d. empatic, proactiv, de încredere, constant în principii şi valori; e. vizionar, persuasiv, adaptabil în faţa schimbărilor şi conectat la nou; f. carismatic, inspirațional, încrezător, bun comunicator. 1 out of 7 2. Foloseşti timpul liber pentru: a. a merge în locuri unde poţi cunoaşte oameni noi; b. a avea activităţi sportive, recreative, energice și fun; c. a mai învăţa ceva nou; d. a te bucura de o experiență nouă sau neconvenţională; e. a posta lucruri drăguţe și interesante în social media; f. a te (re)conecta cu familia și/sau prietenii tăi. 2 out of 7 3. Îţi doreşti să fii: a. un om de vânzări în care clienţii au încredere totală; b. un om de vânzări care aduce valoare clienților; c. un om de vânzări care ştie să asculte şi să găsească soluţiile optime pentru clienți; d. un om de vânzări - top of mind atât pentru prospecți, cât şi pentru clienţi; e. un om de vânzări care rezolvă nevoile clienților; f. un om de vânzări care inspiră atât de pe scenă, cât şi în discuţiile 1 to 1. 3 out of 7 4. Sursele tale preferate de educaţie sunt: a. podcasturi, cursuri online sau webinarii; b. articole şi cărţi; c. studii de caz super crazy care te inspiră şi pe tine să gândeşti outside the box; d. evenimente de networking care includ şi o porţie de educaţie; e. jocuri de rol, provocări şi exerciţii din care să înveţi în mod practic; f. traininguri în cadrul cărora te poţi totodată conecta cu oameni ca tine. 4 out of 7 5. Înainte de o întâlnire cu un potenţial client: a. anticipezi obiecţiile posibile pentru a le preveni; b. cauţi elemente/pasiuni comune cu clientul ca să te poţi conecta mai uşor; c. te gândeşti la o idee valoroasă pe care i-o poţi oferi indiferent dacă va lucra sau nu cu tine; d. cauţi să descoperi ce notorietate sau vizibilitate are potenţialul client ca să ştii cum să-l abordezi; e. te documentezi despre omul cu care te întâlneşti şi brandul pe care îl reprezintă; f. repeţi pitch-ul de vânzare neconvenţional ca să fii cât mai convingător și memorabil. 5 out of 7 6. Etapa în care tu te afli ca om de vânzări este: a. încă eşti în proces de învăţare pentru a descoperi tehnicile moderne din Şcoala Nouă de Vânzări; b. transformi uşor prospecţii în clienţi suprinzându-i cu lucruri de valoare pentru ei; c. ești un promotor în online - potențialii clienți te urmăresc, te citesc și te caută; d. investeşti şi după vânzare în relaţia cu clienţii şi primești recomandări constante; e. după ce închizi vânzarea lași ușa deschisă pentru noi oportunități; f. eşti un trendsetter în domeniul tău – oferi valoare atât 1 to 1, dar și de pe scenă la evenimente de prestigiu. 6 out of 7 7. Citatul în care te regăseşti cel mai mult este: a. Tu ești concurența ta. Depășește-ți propriul record! – Andrei Dunuță; b. Diferenţiază-te prin valoare sau mori prin preţ - Jeffrey Gitomer; c. Fiecare maestru de șah a fost odată începător. – Irving Chernev; d. Niciodată nu spune că ai încheiat o vânzare, ci că ai deschis o relație de business pe termen lung. – Patricia Fripp; e. Când vezi o mișcare bună, caută una mai bună – Emanuel Lasker; f. Scuzele omoară performanța – Andrei Dunuță. 7 out of 7 Prenume Nume Adresa e-mail Telefon Functie Companie Time is Up! Time's up